צפה בהודעה יחידה
ישן 23-03-09, 23:43   #3
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
ראשית יש לציין כי יש בנושא הזה אחלה בלאגן .
בוא נפריד בין הנושאים מערכת לחוד . הנעה לחוד .

שנית מה שאמר רענן הוא צודק . היתה לי בעיה כזו בפיאט אונו שניסיתי לשפץ . כשהמנוע חם ואני מכבה אותו לרגע . הנטיה הטבעית של המנוע להמשיך להתחמם (חוק פיזיקלי ) כאשר המשאבת מים כבר לא פועלת לקרר אותו , וחום המנוע עולה מעט מעל הממוצע (תוכל לאמת את דברי ע"י זה שתסתכל על הטמ"פ לפני ניסיון ההנעה כשהמנוע חם ) . נוצר קושי בסיבוב המנוע (יכול להגרם מהמון סיבות ) ולכן יש לך בעית הנעה .

דרכי פיתרון :

1) בדוק את המצבר (אם הוא מ2002 ) אז חסוך לעצמך את הבלאגן ותקנה חדש לא לסמוך על ניסיי פח השמן .

2) החלפת כבל המתח המגיע מהמצבר לסטרטר יכול לעשות נפלאות מניסיון יש להם נטיה להשחק עם השנים (לא ניתן להבחין בכך ויזואלית ) .

3) אם אתה נוטה להסחף עם מערכת חזקה למדי , ראשית חשוב על שדרוג האלטרנטור והמצבר למידה וחוזק גדול מהרגיל . שנית הוספת קבל (קבל יצוב מתח בכניסה למגבר) יכול להקל על העומס הרגעי בעת צריכה חזקה . (וימנע מפל מתח על הכבל המגיע מהמצבר ) .

4) יתכן כי המתנע שלך זקוק לשיפוץ , אם תפרק אותו תבחין כי קיים בתוכו מגען נחושת עבה שנוטה לצבור פיח רב ולהשחק עם השנים ( אם זה פעם ראשונה שמפרקים אותו אז פשוט תהפוך אותו לצד השני (הוא סימטרי ) ובכך תחדש את המגע של הולכת הזרם למנוע הסיבוב ) .


מקווה שהבנת
עמית
Amit מנותק   הגב עם ציטוט