אכן בצעו קומבינציות של חובבנים.
צריך להיות יוניט מאורר ברדיאטור של 3 חוטים שנתוניו הם:
מהירות 1: 92-87 מעלות (ב 92 הפעלת המאורר וב 87 הפסקת הפעולה).
מהירות 2: 97-92 מעלות (ב97 מעלות הפעלת מהירות 2, המהירה וב 92 הפסקת הפעולה).
כמובן שצריכים להתחבר חוטים גם אל נגד המאורר רדיאטור.
מאורר הרדיאטור מופעל גם בשתי המהירויות ע"י לחץ גז המזגן ואצלך במכונית זה אמור להיות ע"י מתג לחץ (קוודרינרי) בעל 4 חוטים.
אם תכתוב כתובת דוא"ל אוכל לסרוק ולשלוח לך שרטוט חשמלי של מע' המזגן במכוניתך ותוכל לראות כיצד לבצע מחדש חיווט בצורה המקורית.
בברכה - רפי לין