|
אני לא יודע עד כמה אפשר להשליך את המקרה בו טיפלתי ונתקלתי אליך אבל בכל מקרה אני אספר בקצרה, הגיע אלי דיהטסו שרייד 1000 סמ"ק אוטומט מודל 89, הבעיה של הגברת הייתה שמרגע ששמים את הרכב על D הוא מתחיל הילוך ראשון וזהו, לא עובר להילוכים הבאים.
היא פשוט הייתה נוסעת בצורה כזו שהיא הייתה שמה על 1 ברגע שנגמר ההילוך מעבירה ל 2 וברגע שנגמר ההילוך מעבירה ל D ואז הרכב היה נוסע כמו שצריך. אבל אם היא מכניסה ל D ומתחילה נסיעה, הרכב היה מתחיל הילוך ראשון ולא מעביר הלאה לבד.
היא הגיע למקום של גירים אוטומאטים שם אמרו לה שהגיר הלך והיא צריכה גיר משופץ, המון כסף ועבודה, מישהו המליץ לה עלי, והיא הגיע אלי, הפכתי שם את האוטו למרות שאני לא מומחה לגירים אוטומטים, ובסופו של דבר מצאתי חוט חשמל שנותק בחלק התחתון מאחורי המנוע, החזרתי אותו למקום וחיזקתי אותו, והפלא ופלא הגיר חזר לתפקודו המלא בדיוק כמו שצריך.
מאז עברו 4 שנים, והיא מברכת אותי כל פעם שהיא מגיעה לטיפול שגרתי.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
|