זו בדיוק הנקודה, העולם הזה מאוד מפותח ולאחרונה מתחיל לצבור תאוצה בארץ. בוא נאמר שכבר יש ויכוחים על איזה כרטיס קול מתאים יותר לרכב, כמה הוא דורש מהמעבד וכדומה.
בארץ, כל המערכות האלה מתחילות בראש ובראשונה בעקבות הרצון לשפר את הצליל ולקבל קרוס אקטיבי להרבה ערוצים. בחו"ל אפשר למצוא מערכות שהמוזיקה היא הדבר השולי בהן ודווקא נושא הניווט והדיאגנוסטיקה הן מרכז המערכת.
היתרון של מערכת כזו, הוא ללא ספק, הגמישות שלה. בעצם, חוץ מקפה נראה לי שאפשר לעשות הכל.
(אולי זה יהיה התירוץ שלי מדוע לא עשיתי קפה במפגש

)