|
טוב, אז אני הייתי השבוע בשמשון ושאלתי את חיים לגבי הבעיה:
הבעיה קצת לא ברורה והיא קשורה לחוטים. מה שהם עושים הוא להחליף את החוטים שמקשרים את המצבר הסטרטר והאלטרנטור זה לזה לחוטים חדשים בעובי פי 1.5 יותר מהמקוריים. זה פותר את הבעיה.
הבעיה נראית אומנם כמטרד אבל שהיא מחמירה מתרחש גם איפוס מחשבים ולוח שעונים בזמן ניתוק ההתנעה. לעיתים הם מוצאים שחלק מהחוטים המוחלפים במצב לא טוב, ממש שחורים בחיבורים.
העלות לא גבוהה (לא אמר כמה) אבל הבעיה אמורה להיפתר.
משום מה הוא לא הופתע שתיארתי לו שאצלי זה קורה דווקא על מנוע חם מיד לאחר כיבויו. אם זה קורה אחרי ראש-מנוע אז יתכן והבעיה היא אחרת.
עד כאן.
נ.ב.: מוסך שמשון זה כאילו לא מוסך בישראל. כאלה סבלניים ואדיבים עוד לא ראיתי. וחיים במיוחד בולט לטובה מעל לכולם.
|