|
אני אוהב את החשמלאים האלה, אבל בגלל שרענן הזהיר אותי לא לקלל, אני אחרוג ממנהגי ואבלום את פי. הרי שהסברת לו כפי שכתבת, שהמנורה נדלקת לך ברגע שאתה מניע, ונכבת לאחר מספר רגעים, נמצא שאתה בכלל לא התחלת לנסוע , כך שאיך בדיוק ישפריצו מים לאלטרנטור??!!
מה גם שהרכב עומד אין סיכוי שמים יכנסו לאלטרנטור, בשביל זה יש תעלות ניקוז מים, ולמים אין כלל גישה עם מכסה מנוע סגור שיגיעו לאלטרנטור ברכב שלך.
מה דעתו על בדיקה ? מדוע לא בדק? מה הבעיה לבדוק טעינה? למתוח את המותחן שתיי דקות של הרצועה?
לגבי ימים קרים, הוא צודק אבל לא בגלל המים, אלא בגלל הפחמים שנמצאים באלטרנטור , בדרך כלל בימים קרים לוקח קצת זמן לאלטרנטור להגיע לתקופה של 100% , אבל לדבר באוויר מבלי לחבר מכשיר דקה וחצי לבדוק ולהרגיע בוודאות את הבן אדם זה חבל.
לגבי עלות עבודה של רדיאטור חימום, אכן אלו המחירים, רדיאטור פנימי חימום חדש עולה גרושים, אך העבודה שם היא סיוט, יהיה עליהם לפרק את כל הדשבורד מקדימה, עם כל השקעים, וכל החוטים וכל הקליפסים הפלסטיים המעצבנים על מנת שתיהיה גישה אליו. עשיתי את זה מספר פעמים במספר רכבים, וזו עבודה לא קלה פיזית. כמו כן, שים לב לאחר ביצוע העבודה שלהם, שאין חירכושים של פלסטיקה בנסיעה, תבדוק טוב שהוחזר הכל למקום, כי בורג אחד שחסר, או קליפס אחד שלא שמו לב, ואתה בנסיעה תשמע פלסטיקה רועדת וזה מחרפן.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
|