|
רעשי החריקות נובעים מחיכוך של מעטפת כבל בלם היד בתושבות שלו בחלקו האחורי של הרכב.
ניתן לראותם בשני צידי הרכב, בתחתיתו מעט לפני הגלגלים האחוריים.
אפשרויות טיפול בבעיה:
1. שימון - עוזר לטווח קצר
2. הוצאת הכבל מהתושבת וחיבורו חיצונית לתושבת בעזרת אזיקון (אני לא אוהב את הפתרון הזה אבל הוא עובד)
3. שחרור\לחיצה על התושבת בה עובר הכבל על מנת לשרר את הלחץ או להגבירו על מעטפת הכבל.
מנסיון אישי עם פתרון 3, עבד יופי כמה חודשים ולאחרונה חזר הרעש, אני צריך לבחון את הנושא שוב באיזה יום עם מעט סבלנות. אני לחצתי את התושבת, בפעם הבאה אעשה את ההפך ואולי אכניס בין התושבת למעטפת הכבל (העשויה גומי) איזה בד כלשהו שימנע את רעשי החריקה של הגומי על המתכת.
תודה למוסך שמשון על פתרונה הראשוני של הבעיה הזו אצלי.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
|