צטט:
במקור פורסם על ידי Ron_Dadon
בכל אופן (למרות שזה לא "בריא", אבל הייתי חייב לנסות) - העברת הגיר למצב N תוך כדי הנסיעה, יצבה את הסל"ד, העברה חוזרת לD, ושוב התופעה (לא משנה אם D או De). העברה לL גרמה לעלייה בסל"ד כמובן, אבל יציב.
בשני המקרים המתוארים, השעה הייתה 5 בבוקר, והיה קר מאד.
לא שמתי לב אם זה קורה גם בזמן שמזג האוויר חם יותר או לא (אבל פשוט לא זכור לי שראיתי את זה קורה אף פעם בעבר שנסעתי שם, ואני נוסע שם כמעט על בסיס יומי למכללה)
בנסיעה במישור - זה לא קורה, וגם בעמידה הסל"ד יציב לחלוטין.
יש השערות?
|
תופעה דומה (רק הפוכה) יש אצלי, כשמנוע קר ואני נוסע בירידה תלולה (נשר בחיפה)
אז בירידה אני מעביר למצב הידני והסל"ד משחק (רד עלה עלה ורד)
צטט:
במקור פורסם על ידי ronald27
שמעת פעם על הסלקטור ?
זה ממכום מיתחת לידית אדיף לך ליבדוק את זה במכון גיר !!
אבל אני חושב שזה זה עם לא אז משהו אחר כמה האוטו עבר ?
|
מה? לא הבנתי מילה...
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman
אם הרכב על מצב הטיפט', הבעיה חוזרת?
|
אצלי נניח זה קורה רק במצב הידני המנוע קר אבל זה מתייצב כשחום המנוע עולה
צטט:
במקור פורסם על ידי student
נ.ב: מאוד לא מומלץ להעביר מ- D ל- N וחזרה ל- D באמצע נסיעה.
|
בכלל, לנסוע על מצב N מאוד לא בריא (ובטיחותי) שלא לדבר על העברה בין המצבים תוך כדי נסיעה
צטט:
במקור פורסם על ידי Ron_Dadon
במצב ירידה עם L, הרכב יבלום את עצמו וזה לא מה שאני מחפש (שמתי לב שבגיר הרציף - הרכב לא מאיץ כל כך בירידות יחסית לרכבים ידניים/אוטו' רגיל, אלא שומר כמעט על מהירות קבועה).
|
גם פה המצב אצלי ממש הפוך,הרכב שלי ממש "מדרדר" בירידות
הרבה יותר מכל רכב אחר שאני נוהג בו
לפני שבועיים נסעתי בסיריון אוטומטית שהאיצה הרבה פחות בירידה
וגם הדייהו נובירה של אבא שלי (אוטומטית) מדרדרת הרבה פחות בירידות
בירידות חדות אני ממש חייב להעביר את המצב האוטומטי לידני אחרת אני תופס תאוצות
לא נורמליות...