|
במצב ירידה עם L, הרכב יבלום את עצמו וזה לא מה שאני מחפש (שמתי לב שבגיר הרציף - הרכב לא מאיץ כל כך בירידות יחסית לרכבים ידניים/אוטו' רגיל, אלא שומר כמעט על מהירות קבועה). והשינוי בסל"ד הוא מהיר מאד, לכן לא בטוח שזה עניין של "העברת הילוכים" (פשוט גם כי אין הילוכים), זה משתנה בקצב של שנייה אחת ב1500, שנייה שנייה ב2000 וחוזר חלילה.
על סלקטור לא שמעתי וגם לא בדיוק הבנתי מה זה (ההגיון מהשם אומר "בורר" הילוכים או משהו בסיגנון, אבל הרי אין בגיר רציף הילוכים). הרכב עבר 155K לערך.
בכל מצב אחר חוץ מD, הסל"ד לא משחק, לא בטיפ', לא בL.
בזמן שזה קורה, מחוג החום נשאר יציב על האמצע.
מה שכן - עכשיו בדיוק חזרתי מנסיעה באותה הנקודה, כמובן שעכשיו הטמפ' בחוץ יותר גבוהה מהטמפ' בשעה 5 לפנות בוקר, וגם הרכב עבר נסיעה קצת יותר ארוכה טרם ההגעה לנקודה.
הסל"ד היה יציב לחלוטין בD, עומד על ~2000.
להתחיל לחשוד לכיוון חיישנים שמזייפים למרות שאין נורת "תקלה"?
*** אני יודע שזה לא מומלץ בכלל, פשוט הייתי חייב לנסות לראות מה קורה. אני מעולם לא מעביר לN במצב נסיעה, רק בין D ל-L או לטיפ'.
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
|