אם התכוונת תודה לי, אז אין על מה
תראה, נתקלתי פעם בדבר כזה כמו שאתה מתאר, ובסוף איתרתי שהיה מדובר בקליפר שהיה תפוס. אם אתה עומד בירידה עם הפנים למטה, שם הילוך סרק. עומד עמידה מלאה. ואז משחרר את הברקס לאט לאט , האם הרכב מתחיל לדרדר חלק? או שהוא נשאר מקום או מדרדר ממש איטי?
אם הוא מדרדר חלק (כמובן שאתה על סרק ללא הילוך וללא גז) מעמידה מוחלטת, אז אפשר לשלול קליפר תפוס.
חוץ מזה אני צריך לחשוב על פתרון חלופי אחר, ועכשיו אין לי כוח לחשוב לעומק, אז אני אחשוב מאוחר יותר.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
|