אם אתה מספיק סבלני, עוד חצי שנה אני מוכר את שלי.
SX 2001, יד שלישית 130K. כל חלק שנצבע ברכב זה רק כי אני חולה נפש ולא יכול לראות צבע מתקלף. השילדה לא נקייה כרגע, יש עלייה קצת אבק. (וזהו)
מכיוון שהרכב מטופל בצורה הטובה ביותר, עם חלקים מקוריים בלבד ונקי כמו חדר ניתוח-
מי שיגיד לי פחות מ27K יגלה מהר מאוד איך מרגישה מידה 43 באחוריו. ומי שיאמר לי ש"לוי יצחק אומר שהמחירון הוא 23.5K" יישלח אחר "כבוד" לקנות רכב ממר לוי יצחק בכבודו ובעצמו.
דעתי על הרכב המדובר:
ב-18K-20K זו תהייה קנייה טובה, בהנחה שאין בעברו של הרכב ליסינג או השכרה. (הרכבים הנ"ל "זוכים" לטיפולים הגובלים בהזנחה פושעת, שמנים מהאיכות הגרועה ביותר, אי החלפה של פילטרים ולרוב גם "קריעה" ע"י מס' נהגים. מה גם שהפנים מושחת כי כל אחד מרגיש חופשי לירוק\ לשתות\ לעשן\ לז**ן\ לחר%ן ברכב שהוא לא שלו)
דווקא מע' הקירור שידועה כרגישה לאי טיפול נאות לא מוזכרת. האם הטיפולים בוצעו במורשה?
מצבו של הרכב לא מושלם והק"מ לא ממש נמוך. עם זאת, אם לפגיעה מאחור אין השלכות בטיחותיות הרי שהמחיר סביר לטעמי.
היכן בוצעה הבדיקה? (אני מקווה שלא "המומחה")
מהיכן אתה בארץ?
תאם עם חיים ממוסך שמשון-יהוד, במידה ויש לו זמן הוא יבדוק לך את הרכב ללא תמורה (אמרתי זאת גם בעבר, הוא נותן זאת כשירות ללקוח מתוך שאיפה שהלקוח ישוב לטפל אצלו, אם כי הוא לא מתנה זאת בכך.) וייתן לך חוות דעת הרבה יותר מקצועית וממוקדת (עקב היכרותו המעמיקה את הדגם) מאשר מכון בדיקה שמכיר המון רכבים "לרוחב".
****עריכה:
ראיתי שאתה מהצפון, אני משער שמוסך שמשון זה רחוק בשבילך.
(יש לו לקוח קבוע ממצפה נטופה ועוד אחד ממצפה רמון)
לטעמי הדלק הלוך-חזור יעלה פחות ממחיר בדיקה במכון (לטובת בדיקה)
כמו גם פחות ממחיר תיקון נזק למנוע עקב טיפול לא נכון.
זו דעתי.
בכל מקרה, על פניו זו עדיין נראית לי קנייה סבירה + (בהנחה שאין ליקוי בטיחותי)
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
נערך לאחרונה על ידי simon377 : 05-02-09 ב 01:38.
|