צפה בהודעה יחידה
ישן 31-01-09, 20:07   #7
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
אל תסחף
לא צריך לפרק שום דבר.
פותחים מכסה מנוע ומתחת לפלסטיק השחור של המגבים (מה קוראים אותו "טורפדו") מתגלים פתחי הניקוז.

לפותח השרשור.
דווקא אצל שמשון נפתרה בעייה קשה במחשב של דגם יותר בעייתי (MK1 75 XTZ) של חבר הפורום ELIRAN75.
אחד המחשבים היותר נדירים, אין בפירוק, אין בשום מקום. חדש עולה 4500 לפני מע"מ ועבודה.
הבעייה נפתרה בפחות מחצי, כולל מחשב אחר, כולל תיקון של האימובילייזר המקורי שהמחשב לא זיהה.
הבעייה אגב, הייתה מחשב שלא מזהה את חיישן הלמבדה.
תסמוך על חיים שהוא יחפש איך לעזור לך ושתשאר עם תחתונים.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.

נערך לאחרונה על ידי simon377 : 31-01-09 ב 20:18.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט