ביום רביעי בבוקר הגרר לקח את האוטו למוסך אייל ואחה"צ אחותי כבר אספה אותו משם, מטופל ובריא (ומתלוצץ עם רופאיו

).
אייל היה אדיב מאד בטלפון והסביר לי שהניחושים שלי שמדובר במחשב הם בגדר ניחושים בלבד. מה שכן, בסופו של דבר זה באמת היה המחשב, או איזה חלק ממנו שלא הצלחתי להבין מהו - בטלפון כנראה קשה להסביר דברים ובטח היתה לו גם מלא עבודה.
המסקנה - הרכב הזה פשוט רגיש בטירוף (ואני הייתי בטוח שבעיות החשמל של פיאט פסחו עליי). הלקח - לא להתעסק עם דברים שקשורים למערכת החשמל של הרכב כשהמפתח בסוויץ (המחשב לא
בדיוק מוגן ע"י מעגל הגנה).
המחיר - לא כאב כמו שפחדתי ולטיפול הבא יישאר כסף...
והרבה תודה לחברים פה ובקארספורום שבזכותם אני פונה לאנשי מקצוע שיודעים את העבודה