צטט:
במקור פורסם על ידי בראבה מפונקת
ברשותי פיאט בראבה 1600, שנת 96, גיר רגיל, 200,000 ק"מ .
באמצע נסיעה נדלקה נורת הזרקה והאוטו התחיל לקרטע, בדקתי ושמתי לב כי אחד הצילנדרים לא עובד
(מגיע ניצוץ). יצא לי בשבוע האחרון להגיע פעמיים לרזרבה במיכל הדלק.
הגעתי למוסך שם בדקו את הרכב -ללא חיבור למחשב- וטענו כי הבעיה היא במזרק ושהפירוק מסובך ויעלה הרבה כסף והציע להוסיף תוסף 44K לדלק ולנסוע בערך יום יומיים ויכול להיות שזה יסתדר.
האם לא יגרם נזק למנוע כאשר נוסעים על 3 צילנדרים?
והאם באמת התוסף יכול לעזור?
האם יכול להיות שזה בעיה חשמלית?
כי לדעתי נראה שהמוסכניק לא היה כל כך מקצועי בתשובה שלו...
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא
|
תמיד עדיף חיבור למחשב.
איך הגיעו למסקנה שהבעיה במזרק? פירקו ובדקו או העלו השערה ואז אמרו לך שים תוסף וסע (שיטה לחפף אנשים כשיש לחץ)?
אם באמת יש סתימה באחד המזרקים אז היא אמורה להשתחרר בנסיעה "חזקה" אחרי בערך 10 ק"מ.
לטווח הארוך בהחלט יכול להגרם נזק בנסיעה על 3 צילנדרים, הרכב מתאמץ יותר.
רוב הסיכויים שזו בעיה חשמלית. בד"כ סתימות במערכת הדלק לא מעלות נורת אזהרה בלוח שעונים.
פתרון: מוסך בעל מחשב אבחון - בדיקת קוד התקלה - יהיה בסדר.