צפה בהודעה יחידה
ישן 15-01-09, 00:35   #3
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
בהחלט בפיאט לפחות אצלי הקלאץ הוא הידראולי (לעומת רכבים שיש להם כבל קלאץ)
ולכן לאחר שמחליפים נוזל הידראלי יש לנקז אוויר בכדי שהנוזל שנמצא במערכת סגורה יוכל להגיע מהמאגר במקרה הזה לקלאץ ו"ללחוץ" עליו ברגע שיש אוויר במערכת אותו האוויר מפריע לנוזל בין אם זה ללחוץ את הקלאץ או לפי דעתי במקרה הזה חזרה שלו(חזרת הנוזל למאגר) ובגלל זה נתקעת הדוושה בישביל לנקז אוויר מהמערכת ניגשים למעיין
ברז קטן שנמצא באיזור ההאוזינג של הקלץ מתחת לבית פילטר האוויר פותחים אותו טיפה ומישהוא בתוך הרכב צריך ללחוץ על הדוושה ומייד אמור לצאת אוויר עם מעט מהנוזל ההידראולי ואז סוגרים את הברז וחוזרים על הפעולה עד שבטוחים שאין יותר אוויר במערכת ממש כמו במערכת הבלמים
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט