צפה בהודעה יחידה
ישן 11-12-08, 13:06   #10
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי shachar צפה בהודעה
יש לנו סוכני מכירות שלא יודעים מה ההבדל בין "גרנדה דינאמיק פלוס"
כמו שהיבואן עצמו קרא לדגם שהגיע עם כמה שיכלולים לבין גרנדה דינאמיק הרגילה
ואני מדבר על סוכנת מכירות בסוכנות המרכזית בצפון ( גיא נא לא להגיב )
לא אגיב בנושא הסוכנות הצפונית, אבל בסוף אוגוסט שהייתי שם כדי להתעניין בגרנדה פונטו, שאלתי את הנציג בתמימות איך השירות והמקצועיות במוסך הצמוד...

אני: "איך רמת המקצועיות במוסך הזה?"
הנציג: "בסדר גמור, אף פעם לא היו שום בעיות"
אני: "כי חבר עם פונטו ספייס שהכניס את הרכב להחלפת טיימינג קיבל רכב הרוס!"
הנציג: "מה זאת אומרת?!" (הנציג מתחיל לפתוח עיניים)
אני: "זאת אומרת שהרסתם לו את הראש מנוע כי המכונאי לא יודע איך להרכיב את הרצועה. זה מוסך מורשה?" (אני שואל בפליאה ובתמימות כאילו אני איזה דביל...)
הנציג: "טוב, מה אתה רוצה שאני אענה לך על זה???" (ראו עליו שהוא מודע היטב למקרה ולא רצה להגיב).

בכוונה אמרתי לו שזה קרה לחבר ולא הזכרתי את מועדון פיאט בהקשר הזה, כי הוא היה יכול לחפש אח"כ באתר, העיניין פורסם פה וגם בקארס פורום.

גם במוסך השני בחיפה המצב לא יותר טוב. הכנסתי את האונו יום אחד להחלפתי טרמוסטט ויוניט, בחדר המתנה שמעתי את מנהל המוסך ואיזה מישהו מדברים:

מנהל המוסך: "המנכ"ל היה פה, הוא רוצה שאני אשפץ חצי מוסך. מאיפה יש לי כסף?! אין עבודה, אין לקוחות!!! אמרתי לו שבמקום שימכור דובלו שיתחיל למכור את הגרנדה פונטו לפרטיים, ראית את טבלת המכירות?! אמרתי לו קודם תתחיל למכור מכוניות, אח"כ אני אשפץ, שיהיו לי לקוחות!"

זה היה בחודש מאי 2008.

נערך לאחרונה על ידי stio : 11-12-08 ב 13:13.
stio מנותק   הגב עם ציטוט