צטט:
במקור פורסם על ידי shakedd
1.יש לי שתי קבלים באוטו בגלל כמה דברים שלא יהיה נפילות חשמל ושלא יהיה לי את כל האורות המהבבים האלה שהסאב עובד וכמובן לשמור על הציוד זה מיצב זרם ומאז הוספתי גם קומפוננט וגם יש עומס על המצבר
2.לא כל סאב את יכול לשם אותו הפוך יש סאבים שצריכים להיות ככה ויש להם את האופציה אני אוהב שהוא הפוך למה הוא יותר מדויק יותר חד ויותר איכותי משהוא הפוך (כמו אצל כולם).
|
הרשה לי לחלוק עלייך.
1. קבל, ברוב המערכות הוא די מיותר. אם אתה רוצה להמנע מאורות מהבהבים, שים אלטרנטור חזק יותר, שפר את מערכת החשמל (חיווט כללי ברכב, מצבר איכותי יותר), קבל
בחלק גדול מהמקרים (לא בכולם) יהווה נטל על מערכת החשמל ברכב.
2. כל סאב אפשר לשים הפוך, רק צריך לקחת בחשבון שלושה דברים:
א. שימוש בתיבה קטנה יותר, שכן כעת הנפח שהאלמנט תפס התפנה והסאב "רואה" תיבה גדולה יותר מה שיפגע בדיוק שלו.
ב. צריך להפוך לסאב פאזה. (אבל זה בכל מקרה נעשה במקרה הצורך ע"פ הכיוונים ברכבך)
ג. חלקי הסאב יהיו פגיעים יותר (נקודות חיבור וכדומה)