צפה בהודעה יחידה
ישן 05-12-08, 11:32   #7
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
צטט:
במקור פורסם על ידי shakedd צפה בהודעה
1.יש לי שתי קבלים באוטו בגלל כמה דברים שלא יהיה נפילות חשמל ושלא יהיה לי את כל האורות המהבבים האלה שהסאב עובד וכמובן לשמור על הציוד זה מיצב זרם ומאז הוספתי גם קומפוננט וגם יש עומס על המצבר
2.לא כל סאב את יכול לשם אותו הפוך יש סאבים שצריכים להיות ככה ויש להם את האופציה אני אוהב שהוא הפוך למה הוא יותר מדויק יותר חד ויותר איכותי משהוא הפוך (כמו אצל כולם).
הרשה לי לחלוק עלייך.
1. קבל, ברוב המערכות הוא די מיותר. אם אתה רוצה להמנע מאורות מהבהבים, שים אלטרנטור חזק יותר, שפר את מערכת החשמל (חיווט כללי ברכב, מצבר איכותי יותר), קבל בחלק גדול מהמקרים (לא בכולם) יהווה נטל על מערכת החשמל ברכב.

2. כל סאב אפשר לשים הפוך, רק צריך לקחת בחשבון שלושה דברים:
א. שימוש בתיבה קטנה יותר, שכן כעת הנפח שהאלמנט תפס התפנה והסאב "רואה" תיבה גדולה יותר מה שיפגע בדיוק שלו.
ב. צריך להפוך לסאב פאזה. (אבל זה בכל מקרה נעשה במקרה הצורך ע"פ הכיוונים ברכבך)
ג. חלקי הסאב יהיו פגיעים יותר (נקודות חיבור וכדומה)
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט