צפה בהודעה יחידה
ישן 02-12-08, 13:35   #4
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
לדעתי הוא לא היתכוון ליוניט של השעון , אלא ליוניט שמפעילה את המאורר .
מדובר בשני יוניטים שונים .
אני חושב שהבעיה היא במשאבת המים .
היות ובנסיע איטית , או בעמידה בפקק הסל"ד נמוך , משאבה עם הלהבים אכולים לא תיתן את ההספק הדרוש ממנה.
וכאשר הסל"ד עולה ,המשאבה מסתובבת יותר מהר וזרימה מספיקה להעביר את המים החמים אל הרדיאטור ולהכניס מים המצוננים אל המנוע ( גם עם הלהבים קצת אכולים ). ועקב כך החום הופך להיות נורמלי .
זו דעתי הזהירה על בסיס הדברים שכתבתה .

נ.ב מה שחשוד בכול הסיפור שאתה מציין שטרם החלפת הטרמוסטט והיוניט הכול היה תקין .
אז או שמדובר בצרוף מקרים מצער , או שאחד הרכיבים פגום או ש א' ו ב' נכונים יחדיו .
תספר גם באמת למה נפלה ההחלטה להחליף אותם .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט