צפה בהודעה יחידה
ישן 26-11-08, 23:10   #4
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
צטט:
במקור פורסם על ידי student צפה בהודעה
(רק לידיעה) בדיקה ביתית לראש מנוע יכולה להיות כזאת: (אבל צריך שני אנשים)

על מנוע קצת חם (לא חם אחרי נסיעה, לא רותח, חם קצת כדי שהטרמוסטט יהיה במצב פתוח), פותחים את מיכל העיבוי, ממלאים מים ממש עד סופו, משאירים את המיכל פתוח! ומתניעים את הרכב. אם בזמן ההתנעה המים קופצים החוצה אז יש מעבר של גזי פליטה אל מערכת הקירור.


אבל:
במוסך עושים את זה על ידי ניתוק חיישן כלשהו (נ.מ.ע ?) כדי שהאוטו לא יתניע ואפשר יהיה לתת סטרטר ארוך לראות אם המים קופצים. ואולי ללא ניתוק החיישן משך ההתנעה הרגילה לא מספיק.

שנית, לא משנה מה התוצאה בסוף אתה נשאר עם מיכל מלא במים עד סופו ואם הרכב התניע אז אולי גם יתחילו להישפך מים החוצה.
אני כרגע מפחד בכלל להניע את הרכב... בכל מקרה, את גזר הדין האמיתי נדע מחר בבוקר...
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט