|
(רק לידיעה) בדיקה ביתית לראש מנוע יכולה להיות כזאת: (אבל צריך שני אנשים)
על מנוע קצת חם (לא חם אחרי נסיעה, לא רותח, חם קצת כדי שהטרמוסטט יהיה במצב פתוח), פותחים את מיכל העיבוי, ממלאים מים ממש עד סופו, משאירים את המיכל פתוח! ומתניעים את הרכב. אם בזמן ההתנעה המים קופצים החוצה אז יש מעבר של גזי פליטה אל מערכת הקירור.
אבל:
במוסך עושים את זה על ידי ניתוק חיישן כלשהו (נ.מ.ע ?) כדי שהאוטו לא יתניע ואפשר יהיה לתת סטרטר ארוך לראות אם המים קופצים. ואולי ללא ניתוק החיישן משך ההתנעה הרגילה לא מספיק.
שנית, לא משנה מה התוצאה בסוף אתה נשאר עם מיכל מלא במים עד סופו ואם הרכב התניע אז אולי גם יתחילו להישפך מים החוצה.
|