קשקוש בגרוש.
אני עם 135K (אההה זה עדיין לא 140K) וללא שום בעיות. בסה"כ הרכב שלי ראה חיים לא קשים מדי אבל גם לא קלים מדי, יעידו על כך ימי מסלול, אך מצד שני הרכב זוכה לתחזוקה טובה מאוד.
למה שיהרס מנוע אחרי 140K?
אם הרכב לא טופל כראוי אז יתכן ותהיינה בעיות לאחר ק"מ כזה עקב התחממויות, קורוזיות, איכול ראש מנוע וכדומה.
בכל מקרה, ההכללה שלאחר 140K צריך להחליף מנוע אינה נכונה.
"המחלה" היחידה ב-140K היא הטיפול הקטן שיש לעשות. (ב-120 כבר עשו גדול+טיימינג), אהה ואל תשכח לתלות עץ ריח חדש.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
|