צפה בהודעה יחידה
ישן 17-11-08, 03:40   #5
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
יש לך רכב שטופל בשמשון ואת עוד מתלבטת?
כל מוסכניק מתחיל ידע להסביר לך למה את "פראירית" שהולכת למורשה ולמה הוא יותר טוב מ1000 מורשים.
כל "חבר", "דוד" ו"שכן" עם מוסך יגידו לך שבמורשה סתם יקר, שיש להם בדיוק אותם חומרים ושהם מכירים את הרכב הכי טוב בארץ.

שורה תחתונה, (ושיטוט בפורום יוכיח לך כמה זה נכון)-
מה שזול עולה ביוקר.

אל תתפתי למוסך זול! חבל על הכסף שלך.
אני אישית נתקלתי בנהג מונית ש"חסך" אצל חאפר ובסוף בא בוכה לשמשון.
צטט:
במקור פורסם על ידי simon377 באחת מהודעותיו צפה בהודעה
... אני מתעורר על כוס קפה, חיים סוגר את הפינות האחרונות במונית "דובלו" שנהגה אמר לי במפורש- "איזה טמבל יצאתי. קיבלתי כאן הצעת מחיר יותר גבוהה ממוסך לא מורשה והלכתי בעקבות הכיס. בסופו של דבר הפסדתי יותר כסף על הנזקים והנה, אני כאן- מפסיד יום עבודה על משהו שלא היה אמור להתרחש אם הייתי הולך אחרי השכל."הרכב באותו יום ובמקצועיות רבה.

סימון.
מה גם ש:
טיפול בחאפר= כ-300 ש"ח
טיפול במורשה=כ-420 ש"ח

טיפול בחאפר כל 10K ק"מ
טיפול במורשה כל 20K ק"מ.

מה עדיף?
*אציין כי יש הממליצים לבצע סיכה כל 10K ולהחמיר על הוראת יצרן.

ואם כבר מורשה, אז שמשון.
אני נוסע אליו עם 2 פיאטים בבית, זאת לאחר שה"מורשה" בעירי נתגלה כלא מקצועי עם תעודת "עושק מורשה"
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט