יש לך רכב שטופל בשמשון ואת עוד מתלבטת?
כל מוסכניק מתחיל ידע להסביר לך למה את "פראירית" שהולכת למורשה ולמה הוא יותר טוב מ1000 מורשים.
כל "חבר", "דוד" ו"שכן" עם מוסך יגידו לך שבמורשה סתם יקר, שיש להם בדיוק אותם חומרים ושהם מכירים את הרכב הכי טוב בארץ.
שורה תחתונה, (ושיטוט בפורום יוכיח לך כמה זה נכון)-
מה שזול עולה ביוקר.
אל תתפתי למוסך זול! חבל על הכסף שלך.
אני אישית נתקלתי בנהג מונית ש"חסך" אצל חאפר ובסוף בא בוכה לשמשון.
צטט:
במקור פורסם על ידי simon377 באחת מהודעותיו
... אני מתעורר על כוס קפה, חיים סוגר את הפינות האחרונות במונית "דובלו" שנהגה אמר לי במפורש- "איזה טמבל יצאתי. קיבלתי כאן הצעת מחיר יותר גבוהה ממוסך לא מורשה והלכתי בעקבות הכיס. בסופו של דבר הפסדתי יותר כסף על הנזקים והנה, אני כאן- מפסיד יום עבודה על משהו שלא היה אמור להתרחש אם הייתי הולך אחרי השכל."הרכב באותו יום ובמקצועיות רבה.
סימון.
|
מה גם ש:
טיפול בחאפר= כ-300 ש"ח
טיפול במורשה=כ-420 ש"ח
טיפול בחאפר כל 10K ק"מ
טיפול במורשה כל 20K ק"מ.
מה עדיף?
*אציין כי יש הממליצים לבצע סיכה כל 10K ולהחמיר על הוראת יצרן.
ואם כבר מורשה, אז שמשון.
אני נוסע אליו עם 2 פיאטים בבית, זאת לאחר שה"מורשה" בעירי נתגלה כלא מקצועי עם תעודת "עו
שק מורשה"