צטט:
במקור פורסם על ידי eliko1976
כל מילה בסלע ....
כמו כן , סוג הגיר ידני או אוטומט גם משפיע
|
קח בחשבון שברכב בעל גיר ידני עד שהנהג לוחץ על הקלאץ, עד שהוא מעביר הילוך ועד שהוא מוריד חזרה את הרגל מהקלאץ עובר דיי הרבה זמן, גם למהירים שבינינו בעוד שתיבה אוטומטית מעבירה הילוך יותר מהר, גם את זה צריך לקחת בחשבון.
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman
וכמובן שמנוע בעל 8 שסת' יספק זמינות כח טובה יותר בסל"ד נמוך.
וגיא, לאף אחד לא ממש איכפת באיזה צבע הידיות של הרכב... רק אתה עושה מזה עניין כזה גדול.
|
7 שנים היה ברשותי רכב עם מנוע 8 שסת', אף פעם לא התלוננתי על זה שהוא חלש מידי.
בזינוקים ברוב הזמן הייתי מצליח לעקוף את כולם, בעקיפות ובעליות הרכב היה מאוד חזק, אבל אין מה להשוות למנוע בעל 16 שסת'.
מנוע ה- 1.4 77 כ"ס של הגרנדה פונטו לא חלש, אבל הוא עדיין נחשב בסיכום הכללי הכי חלש בקטגוריה.
אגב, למישהו יצא לפתוח מכסה מנוע בגרנדה פונטו ולראות מה הולך שם? כי אני הייתי המום.
לגבי הידיות: בגרנדה פונטו זה נראה רע מאוד, משום ששטח הידיות גדול מאוד יחסית וזה מקנה תחושה זולה לרכב.
צטט:
במקור פורסם על ידי KoF-sHeLeG
אם היו לי ידיות צהובות ברכב שלי אני לא חושב שזה היה מוצא חן בעיני כ"כ...
|
ב- HGT הצהובות ובפונטו ספייס בפרט עדיפות ידיות בצבע שחור. לא יודע למה, זה נראה טוב יותר.
ראיתי מישהו שצבע את הידיות בספייס בצבע הרכב וזה היה נראה רע.
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו
באתר של סמל"ת מצויין שהידיות הן בצבע הרכב.
מעניין אם אפשר להזמין בשחור :P
|
עד שהם ייבאו את ה"דינאמיק" אתה רוצה לחזור אחורה? ששש...
צטט:
במקור פורסם על ידי eliko1976
לגבי פנסי ערפל - לדעתי זה סתם שטויות וזה לא עוזר בכלום .
יש לי מקורי בלנצ'יה שלי ...ומה ? סתם אביזר ליופי ...לא עוזר בכלום .
גם אצלי באזור יש ערפלים בבוקר ...כמו כוסות רוח למת ...
וחוץ מזה בחיים לא ראיתי משהו שנוסע 120 בערפל עם פנסי ערפל סופר איכותיים באשר יהיו .
|
אתה מסכים איתי שזה עדיף מכלום?
והדלקת פנסי ערפל ביום ערפילי שיש אור יום בחוץ לא עוזרת בכלום, אלא רק בתנאי חושך מוחלט.