|
לא חושב שיש אפשרות לעשות עבודה רצינית ביום עבודה אחד של 9 שעות מכיוון שצריך לפרק, לכסות, לשייף , להכניס לפילר, להוציא, לשייף שוב, למרוח חומר, לצבוע בתנור, לחכות לסיום העבודה של התנור, לחכות כמה שעות במקום סגור, למרוח שוב חומר מגן, להרכיב חלקים שפורקו. לפחות יומיים אם לא שלושה וזה אם כל הצבע יצא אחיד ולא צריך תיקונים. בכל מקרה המחירים זולים יחסית למקומות שאני מכיר. ועוד המלצה: הרכב שלך (של כולם) כולו דהוי, אתה רוצה לצבוע רק את החלקים שמתקלפים או שנראים ממש רע בעין. ברגע שיצבעו את האוטו בצבע המקורי שרשום על הרכב, יהיו לך הבדלי צבע איומים. כך את זה בחשבון. אצלי בגלל השמש צבעו בשנה שעברה את כל הרכב בגלל שאחרת זה פשוט נראה רע.
|