אני אתקן את קודמיי
1. יש שני פקקי ניקוז אוויר בפונטו. ראשון על הרדיאטור, ושני על צינור שמגיע מקיר האש.
אופן מילוי:
א. פתח את מכסה המילוי.
ב. פתח את פתחי הניקוז (כמו שאמרתי, אחד ברדיאטור, ושני על צינור שמגיע מקיר האש).
ג. מלא נוזל קירור לאט. (אם אתה משתמש בתרכיז של פראפלו, אז שני ליטר מים, ואז שני ליטר פראפלו, ואז שוב מים).
ד. כאשר מפלס הנוזל במיכל מתחיל לעלות, מעך את הצינור העליון של הרדיאטור, ואת הצינור התחתון של הרדיאטור בשביל לשחרר אוויר שכלוא שם.
ה. סגור את ברגי הניקוז כאשר יוצא מהם נוזל בלבד, ללא בועות.
ו. מלא עד לסימון המקסימום, תניע את האוטו ותן לו להגיע לטמפ'עבודה מלאה (שעון מראה על חצי).
ז. כבה מנוע והוסף מים כנדרש.
אם אין לך את הבורג ניקוז השני, כאשר המנוע מונע, תנתק את הצינור שמוביל נוזל קירור למצערת, וחכה עד שיצא משם כל האוויר.
2. שעון החום לא אמור לעבור את החצי - במיוחד לא במזג אוויר כזה. אם הוא עובר, סביר להניח שהבעיה היא ברדיאטור.
3. מזל טוב - הגיע הזמן להחליף בולמים אחוריים
5. אם מדובר בחלודה שטחית, אז נייר שיוף, ממיר חלודה, וקצת צבע יעשו את העבודה
6. אפשר לכוון את הקלאצ', יש שם שני אומים (אחד לאבטחה ואחד לכיוון).
7. פשוט - אם יש לך ארבע מהירויות למזגן - זה מזגן מקורי.