צפה בהודעה יחידה
ישן 31-10-08, 15:52   #2
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
תודה צביקה
אגב, הרדיאטור הזה חדש יחסית. המקורי היה סתום ובגלל זה המנוע התחמם קצת, אז במקום לנקות את הרדיאטור המקורי ב- 300 ש"ח, החלפתי אותו לחדש ב- 600 ש"ח...
הרדיאטור (יחד עם המצמד) הוחלפו כשבוע לאחר הטיפול בקרבורטור אצלך ועלו מעל 1700 ש"ח.

אגב, ניקוי הרדיאטור בחודש אפריל האחרון נעשה כטיפול מונע ולא בגלל שהיתה בעיה. מה שקרה שהיתה בעיה של התחממות בגלל טרמוסטט תפוס במצב סגור, אז החלפתי את הטרמוסטט למקורי חדש, הוחלפה גם היוניט למרות שלא היה צריך (שקט נפשי) וגם הניקוי של הרדיאטור היה לצורך שקט נפשי.
החלפת היוניט והטרמוסטט נעשתה במורשה פיאט בצ'ק פוסט, והניקוי רדיאטור במכון ביוקנעם.

יכול להיות שהשמן שהוחלף הגיע דווקא מהג'ריקן שמן שהיה בתא המטען, צריך לחכות לתשובה ואז מדובר באותה צמיגות.

זה פשוט כואב לי שזורקים חלקים חדשים... המוסכניק שהחליף את החלקים לא ראה שהם חדשים? חבל...

נ"ב
לא קשור אבל יש ברכב מצבר חדש דנדש 60 אמפר עם אחריות לשנה שהותקן חודש לפני מכירת הרכב, יש משאבת בלמים מרכזית חדשה, הוחלף גם נוזל הבלמים לDOT4, נגד מהירות נמוכה למאוורר חדש, מערכת בלמים קדמיים חדשה (אבל לא מקורית. לא הייתי אותו יום ליד האוטו אז התקינו תחליפי...), משאבות ברקס לגלגלים אחוריים חדשים ועוד ועוד אני כבר לא זוכר.. איך אני?

נערך לאחרונה על ידי stio : 31-10-08 ב 16:03.
stio מנותק   הגב עם ציטוט