לגבי ההילוכים,
קצת סינכרונים, קצת שמן גיר לא מגיע לטמפ' עבודה. גם אצלי יש את התופעה הזו בזעיר ענפין בבקרים קרים.
תהיה עדין איתם בבוקר
לגבי המיזוג,
שאתה מפעיל את ה"מיזוג", אתה בעצם מפעיל את המדחס. מה שיגרום לקירור, או חימום של הרכב.
מה שעוד הוא גורם, כמה נוח, זה לייבוש האדים. וזה מפני שהוא מייבש את האוויר שיוצא דרכו.
חימום איכותי יותר מתקבל (וזה בכל הרכבים שיצא לי לנסוע עליהם עד היום), כאשר המדחס כבוי דווקא, לאחר שהמנוע הגיע לטמפ' עבודה.
חלון פתוח מעט, או לחיצה מידי כמה דקות על כפתור המדחס יפתרו לך את בעית האדים.