צפה בהודעה יחידה
ישן 22-10-08, 22:05   #18
TriggerGq8
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: בקרוב ELX אני מקווה
הודעות: 5
צטט:
במקור פורסם על ידי eliko1976 צפה בהודעה
ממש לא ....זה בדיוק הפואנתה של המרים ,כאשר חלון מגיע עד הסוף הזרם מופסק .
אתה מוזמן לאמת את דבריי עם טסטר או מנורת ביקורת .
זה קורה בגלל התנגדות בחשמל ...אין לי הסבר מקצועי ( היות ובשעורי חשמל היתי יושן ) , אני פשוט יודע הטיב איך זה עובד ( גנים של אבא חשמלאי עברו אלי ) .
בקיצור, מרים תקין יודע לתרגם עליה של החלון עד הסוף ומפסיק להזרים פיקוד למנוע .

רענן הקדים אותי
נראה לי שהדברים לא חד משמעיים לגבי כלל מרימי החלונות. ברכב הקודם שלי (לנטיס) היו מרימי חלונות ואני (ברוב "חכמתי") ניסיתי לעצור את החלון באמצע הרמה כדי לבדוק האם מרים החלונות יחשוב שהחלון הגיע לקצה או לא... בכל אופן, המסקנה היתה שהמרים לא עצר אלא המשיך לנסות מספר שניות עד ש"ויתרתי לו" ונתתי לו להשלים את ההרמה...

לעניין גילוי מתי החלון הגיע למעלה - לדעתי המערכת משתמשת במנגנון פשוט של מדידת זרם במעגל. כיוון וכאשר המנוע מעלה את החלון עד הסוף הוא נעצר, אזי, לכאורה, אין זרם במעגל כי המנוע לא פועל יותר. המערכת "מבינה" שהמנוע סיים את עבודתו ואז מתנתקת אספקת המתח למנגנון.
TriggerGq8 מנותק   הגב עם ציטוט