אז שיעמם לי קצת היום, וגם התחיל לרדת גשם בימים האחרונים - אז החלטתי להחליף את פילטר המזגן באוטו, וגם לנקות קצת את המרזבים.
לפני שאתם לוקחים בחדווה מברג ומתחילים לפרק את האוטו, לא בכל הדגמים של פונטו דור ראשון יש בכלל פילטר מזגן.
איך אפשר לדעת? מאוד פשוט. אם למזגן שלכם יש ארבע מהירויות - יש לכם מזגן מקורי עם פילטר מזגן. אם יש לו רק שלוש מהירויות - יש לכם מזגן ישראלי בלי פילטר ובלי נעליים.
אז נתחיל.
מצרכים:
מברג רגיל דק, מברג פיליפס, ראטצ'ט (האם ידעתם שלראטצ'ט קורעים בעברית קרקש?) עם בוקסה 13 מ"מ.
תמונה ראשונה - פילטר המזגן ממוקם בדור ראשון מתחת לפלסטיק טורפדו, ולא בתוך תא הנוסעים כמו באוטו סטנדרטי.
אז נרים מכסה מנוע ונתחיל לפרק
תמונה שניה - חייבים לפרק את המגבים. אז נוריד את הכובעון הקטן ששומר על האום שלהם, ובדיוק בשביל להקל עלינו יש מגרעת קטנה במגבים עצמם.
תמונה שלישית - נפרק את האום שמחזיק את המגבים במקום.
תמונה רביעית - כדי לשלוף את המגבים, כדאי לסגור את מכסה המנוע ולהרים את המגבים. זה עוזר במשיכה שלהם (קצת כוח דרוש).
תמונה חמישית - נשאר לנו רק לשלוף את כל ברגי הפיליפס, ואת הפלסטיק השחור (שנקרא פלסטיק טורפדו). הפלסטיק הזה גמיש ואפשר לשלוף אותו בעדינות בלי לפרק את מכסה המנוע קודם.