1) זו החלטה שלך , אפשר גם וגם . (עדיף חדש)
2) טרמוסטט ועוד איך קשור למערכת הקירור.
תפקידו הוא לשמור על חום מנוע האופטימלי ע"י מתן אפשרות להזרמת דרכו של נוזל קירור אל הרדיאטור ,על מנת שיתקרר ומאידך למנוע מנוזל קירור להגיע אליו , כאשר המנוע לא חם מספיק .
דהיינו , כאשר מנוע קר - טרמוסטט אמור להיות סגור וכאשר חם - פתוח .
עם הזמן טרמוסטט יכול "להיתפס" בכול אחד מהמצבים . ( פתוח , סגור , או באמצע )
אם גורלו להיתפס

, אז עדיף כמובן שזה יקר על מצב "פתוח" - כך לפחות האוטו לא יתחמם מעבר למה שצריך .
לנו כמובן שאין שליטה על זה , ולכן מומלץ להחליפו בכול "רמז" של התחממות או אי-התחממות מספקת .