צפה בהודעה יחידה
ישן 01-10-08, 23:59   #12
farmalot
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הוד השרון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 148
איזה הענות! אני לא מספיק להגיב.

אז ככה, יתקן אותי חכם ממני אם אני טועה, אבל..

בכל נעילה של האזעקה המרים חלונות נכנס לפעולה. הוא מזרים זרם בחלונות, עד שהחלון נסגר.
איך הוא יודע שהוא נסגר, אתם שואלים?
אז הוא לא יודע. הוא פשוט ממשיך להרים (או לנסות להרים..) במשך זמן מסויים.

מה שקורה זה כשהחלון מגיע לשיא, אין לו הרבה לאן לעלות, מה שגורם לחשמל לרוץ במנוע ולאמץ אותו, בלי ישהיה לו לאן.

מה שיותר מעניין זה שמנוע שעוצרים אותו ועדיין מזרימים בו זרם, נשרף מסיבה בלתי מוסברת (אם לא היו עוצרים אותו, ועדיין מזרימים בו זרם, לא היה נגרם נזק. עצם הריצה בעצירה שורף אוטו לאט).

בוא נעשה רגע חושבים. אם אני נוסע עם חלונות פתוחים כל הזמן (מתוך הרגל נסיעה ו\או חוסר במזגן נורמאלי..) אז כל פעם שאני סוגר את האוטו, מרים החלונות עובד כמו שצריך, ומרים עד הסוף. כשהוא מגיע לסוף הוא (כמעט) מסיים לעבוד בזמן, ואין שחיקה למנוע.

אם אני משחק אותה ראש גדול וסוגר את החלונות כדי שהמנוע לא יתאמץ, אז קורה הדבר ההפוך. המרים עובד את אותו פרק הזמן, ומזרים יותר זמן חשמל במנועים ...וגורם לשחיקה מוגברת. הפוך על הפוך.
אני לא יודע איך זה אצלכם (מניח שאותו דבר) אבל כשקניתי את האוטו, התלהבתי מזה שלנהג יש מרים ומוריד חלון אוטומאטי (לחיצה אחת מורידה\מעלה עד הסוף). זה מנגנון מקורי. חשבתי שגם המרים ככה. מסתבר שלא.

אז כמו שאמרתי, מכיוון שאני נוסע לרוב עם חלון למעלה (בגלל המוזיקה), אז כל פעם שאני מפעיל אזעקה, המרים שורף לי את המנוע יותר (לאט, אבל בטוח).

זה מה שידוע לי, אשמח לגלות שאני טועה.
אני אנסה לצלם את היחידה, ואנסה לנטרל את המרים. אמשיך לעדכן.
farmalot מנותק   הגב עם ציטוט