צפה בהודעה יחידה
ישן 26-09-08, 18:25   #19
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי raanan_t צפה בהודעה
גיא,
אף אחד לא חייב לך, הלקוח, כלום.
אבל להכתיב ליבואן מה כדאי לו לייבא ומה לא, זו כבר הגזמה.
רענן,
היבואן מחוייב ללקוחות להעניק שירות ולספק חלפים עד 7 שנים מיום עלייתו של הרכב על הכביש.
אני מזמין אותך לשני מוסכים ספציפיים בצפון, תקבע טיפול לרכב שלך, תמסור אותו לשם, ותראה איך הוא ייצא משם. מוכן להשתתף בניסוי?
לפני כחצי שנה אני הייתי במוסך מורשה לתיקון איזה תקלה, הגיע לקוח עם גרנדה פונטו רובוטית שעדיין באחריות.
מדובר באיש מאוד מבוגר וחביב, הגיע, החנה את הרכב באמצע המוסך, יצא מהאוטו וצעק:
"כבר פעם שלישית שהרכב מתכבה לי באמצע הצומת ולא מניע. איזה מין שירות זה?! כל פעם אתם עושים עדכון תוכנה ולא פותרים לי את הבעיה!" מנהל המוסך בתגובה: "אנחנו לא מוצאים את הבעיה, אולי תיגש למוסך המרכזי ברמת החייל, יש להם מחשב ראשי... נעשה לך שוב עדכון תוכנה.."

להכתיב ליבואן? אני הכתבתי ליבואן מה לייבא? לא יצרתי קשר אפילו עם אדם אחד מההנהלה בקשר לעיניין. יש הבדל בין לדון בפורום לבין ההגדרה של "להכתיב ליבואן".

בעיניין ייבוא דגמים ספציפיים הוא לא חייב, נכון, וגם לא אמרתי שהוא חייב. אבל תסכים איתי כשאני מגיע לסוכנות ומבקש דגם ספציפי אותי זה ממש לא מעניין שלא משתלם ליבואן לייבא את הדגם, בשביל מה אני משלם? גם אני לא חייב לקנות.

עם כל שאר מה שכתבת, אני מסכים.
stio מנותק   הגב עם ציטוט