יכול להיות שמדובר בכיוון של הקלאצי ...
אני לא יודע פשוט אם יש כבל קלאצי באוטו או שהוא הידראולי ?
בהנחה ויש כבל ( האמתי שגם בהידראולי ) , צריך לבדוק את הכיוון , דהיינו האם יש חופש מספיק למיסב לחץ ובלחיצה הקלאצי נפרד מגלגל תנופה .(זה משקורה כשלוחצים על הקלאצי ).
במידה ואין חופש אכן יכולה וצריכה אפילו להיות בעיה בהעברת הילוכים .
תבדוק האם דוושת הקלאצ' נמצאת פחות או יותר באותו הגובה של דוושת הברקס -כך זה אמור להיות במצב נורמלי .
בהצלחה.
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
|