לכולם- שוב תודה רבה! שינוי קצת מרענן לקפוץ במכה אחת 15 שנה קדימה.
שמחתי להיות בעל פיאט במשך 24 שנים (עוד לפני שנולדתי

).
במידה וסמל"ת "תלך הביתה" ותפנה את המקום לייבואן נורמלי אשר יידע איך להעניק שירות ואיך למכור ולייבא את כל הדגמים המאובזרים, מי יודע, אולי אחזור לפיאט.
אמשיך כנראה להגיע למפגשים של המועדון מידי פעם מכיוון שיש פה אנשים נהדרים עם מכוניות לא פחות ומכיוון שלמרות שעד המפגש הבא לא יהיה לי פיאט, עדיין אני חובב מושבע של המותג.
שחר- שנתון 2009 יגיע ב- 1.1.2009.
בזמנו כשרכשת את הרכב שלך היתה נהוגה השיטה הישנה, עכשיו החליפו אותה.
אליקו- יש לי את האונו נכון לעכשיו 7 שנים ו- 2 חודשים בדיוק. בזמן הזה השקעתי על הרכב על טיפולים, תיקונים, יישורי קו, התקנות, קוסמטיקה וכ' לא פחות מ- 20,000 ש"ח! ויש תיעוד מלא.
למשל המצבר חדש לחלוטין, בלמים קדמיים חדשים, טיפול בוצע לא מזמן הכולל טיימינג טסט לשנה וכ', טרמוסטט ויוניט חדשים, אזעקת נפח הותקנה לפני כמה שנים, משאבת בלם חדשה ועוד ועוד, אם נמשיך לא נצא מזה.
לא, לא הוספתי אפס בטעות. אני יודע מצויין לשמור על הרכב וגם יודע איך לתחזק אותו, רק חבל שיש "חורנים" שלא יודעים איך לפתוח דלתות בחניה ולכן יש קצת שריטות ב"מקומות המועדים".
הרכב כעת במצב מושלם. אין מה להכניס אותו למוסך ליישור קו, אין מערכת כלשהי או כפתור שלא עובד. הכל תקין, הכל שלם, אין שום בעיות, וזה בגלל אחזקה מושלמת.
כן, המזגן קירור/ חימום תקינים, המגבים, שפריצרים, מפשירי אדים, תאורה הכל תקין, הכל עובד. הרכב נוסע מצויין ועוקף מכוניות צעירות בהרבה.
מחירי החלקים (גם המקוריים) לא היו צריכים להיות כ"כ גבוהים. פשוט גניבה לאור היום, נתתי את הדוגמא של הרכב שלי כי אני יודע שהרכב ישן ופשוט ויש לו חלקים תחליפיים ברבע מחיר.
לגבי מחירי החלקים של הרכב החדש: גם בטיפולים וגם אחרי האחריות אין לי בעיה לשלם מחירים יחסית גבוהים לחלקים, משום שאני יודע שהתחזוקה גבוהה, זה לא חדש לי.
מה שחדש לי זה שהתחזוקה אצל סמל"ת לרכב ישן זהה לחדש.