צפה בהודעה יחידה
ישן 23-09-08, 12:47   #3
agent5
Senior Member
 
האווטאר של agent5
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 218
Send a message via Skype™ to agent5
אני זוכר שעולים מעל הבור, יש את הבדיקת חופש בהגה בעיקר (שגם לפעמים נראית לי אגרסיבית למדי). מה בעצם הסיבה להרים את הפרונט לאוויר? נשמע לי בהחלט התעללות להרים רכב מהבלוק מנוע.. יותר הגיוני מהשילדה.. המכונים האלה..

צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
ישנם מכונים (לא כולם) שבנוסף לבדיקת "הגה ימינה שמאלה" ירימו לך את הרכב ע"י מגבה שישב על הבלוק מנוע. כלומר, בזמן שאתה מעל הבור, המגבה ירים את המנוע שבתורו ירים את הרכב באויר.
בפועל מה שקורה זה שהגומי בתושבות נמתח ונקרע בזמן שקידמת הרכב באוויר.
בדגמי ה1.2 התושבות עמידות יותר ולכן הבלאי קטן יותר. בדגמי ה1.8 התושבות קטנות יותר (ורגישות יותר כתוצאה מכך) בגלל חוסר מקום. בהנחה שהם במצב טוב הנזק אולי לא יהיה מיידי אך הבלאי יואץ בגלל שהגומי קרוע.

איך שלא תסתכל על זה, התושבות יפגמו. זה אומר עומס על הגיר ושאר ירקות.
agent5 מנותק   הגב עם ציטוט