צפה בהודעה יחידה
ישן 22-09-08, 17:30   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אני מראש מתנצל על זה שאני לא מספק ציטוטים, לא נוח להתעסק עם יותר מידי מלל שגולשים מהנייד.

בכל מקרה, השד של תושבות המנוע לא נורא כמו שהוא מסתמן להיות. לי יצא להחליף רק את העליונה פעם אחת, מתוך שלושת השנים שהרכב ברשותי, בגלל פאשלה של מכון הרישוי. נכון לא הכי זול, אבל בהחלט בגדר הסביר.
טיפ: אם במבחן הרישוי השנתי מרימים לכם את הרכב מהבלוק על מנת לבדוק חופש בגלגלים, קורעים לכם את התושבת הנ"ל.

לגבי ההגדרה של רכב ספורטיבי, אז כן הוא עונה עליה יופי. גרסה מפולפלת יותר של הרכב הרגיל בהחלט עונה להגדרה רכב ספורטיבי.

לגבי נטיות לתת היגוי, מי שרוכש את הרכב ומיד מתחיל להתלונן על זה, עוד לא ממצא אותו. יגבו אותי מספר חברי מועדון בנושא.
נכון, הנטיה יחסית גדולה אך בהחלט ניתן להגבר עליה ללא שום שיפור מכאני. בהשוואה לרכבים אחרים בקטגוריה המצב לא נורא בכלל.
הנסיון עדיין מוכיח שסט בולמים/קפיצים איכותי הוא השיפור שייתן את התמורה הגבוה ביותר ברכב.

צריכת הדלק תלויה מאוד בהרגלי הנהיגה. אני יכול להעיד שבשימוש יומי רגוע אני מקבל בקלות מספרים של 11.5 ק"מ לליטר. בנסיעה בינעירונית הגעתי ל15.6 ק"מ לליטר.
ככה שאם מתזמנים הכל נכון,אין בעיה
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט