צפה בהודעה יחידה
ישן 16-09-08, 18:37   #22
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי raanan_t צפה בהודעה
ראשית, תודה.

ממה שהצלחתי להבין, אפשר לסכם זאת כך:
1. שימוש בנוזל קירור איכותי. (עדיפות לפאראפלו UP)
2. החלפות יזומות כל שנתיים.
3. שימוש בנוזל מהול מהחברה או מהילה עם מים רכים.
4. רחיצה חיצונית של הראדיאטור\ים (כאשר זה לא קריטי לגבי פנים המערכת אך שומר על יעילותה)

הכל מבוצע אצלי, פרט לנושא המים הרכים שאינני בטוח לגביהם.

אם לטענתך משאבות מים הולכות לפני 130K אז אפשר להבין שתחזוקה שוטפת מאריכה את חיי המשאבה. מה שכן, הצלחתי להציץ למקום בו ישבה המשאבה טרם פירוקה, והמעברים שם נראים נקיים וללא סממנים של איכול או בלאי.

אני חושב שסיכמת את זה בצורה הכי טובה.
לגבי משאבת המים אצלך מה שקורה זה שהמיסב הולך הרבה לפני המשאבה עצמה במידה והשתמשת בנוזל קירור איכותי כמובן.
הקפיצות שראית בסיבוב המשאבה זה מהמיסב עצמו וזו בעיה ידועה במקרה הזה אין קשר לנוזל הקירור. במידה ומשתמשים במים מהברז אז הקורוזיה פשוט מכלה את המשאבה ואז יש נזילת מים ממשאבת המים או במקרה יותר גרוע המיסב עצמו ממש נתפס ואז יכול להיגרם נזק למערכת התיזמון ברכב.
ב HGT יש משאבת מים הרבה יותר גדולה ומאסיבית והמיסב שם מחזיק המון זמן מעמד בניגוד לפונטו הרגיל.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט