צפה בהודעה יחידה
ישן 08-09-08, 20:41   #1
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
פיאט בראבו החדשה - רשמי נהיגה בחו"ל

אתמול חזרתי מ 6 ימים בשוייץ וצרפת.
שכרתי רכב מקטגוריה A בחברת SIXT שבה המחיריםהיו הזולים ביותר לעומת חברות אחרות והרכב בקטגוריה זאת אמור היה להיות רנו מגאן או פורד פוקוס ידנית כשבקשתי העדפה למנוע דיזל.
בחברות ההשכרה האחרות הרכב בקטגוריה A היה פורד פייסטה והמקבילים.
נחתנו בשדה התעופה בג'נבה שבשוייץ ובמעבר רגלי ופשוט עברנו לצד הצרפתי שממנו שכרנו המכונית (המחירים בצרפת זולים יותר לשכירת רכב מבשוייץ). עברי רודף אחרי וחיכתה לנו פיאט בראבו החדשה, דיזל ועם 6 הילוכים ידניים ו 4452 ק"מ בלבד.
הנהיגה במכונית מהנה מאוד, התאצות טובות גם בהרים, החלפת הילוכים קלה והידית הילוכים מדויקת.
רק לאחר זמן מה שמתי לב שהגה הכוח הנו חשמלי ואין כל בעיה שרבים כותבים על ההגה החשמלי כ"לא מתקשר" כי הוא תקשר טוב עד כדי כך שלא שמתי לב שהוא חשמלי ולא הדראולי רגיל.
חלק מהנסיעות היו בהרים בכבישים צרים ובגשם והתענוג היה רב בנהיגה וכמובן שלא התקרבתי למגבלות הרכב או למגבלותי אני כנהג.
במכונית היו 4 חלונות חשמל, נעילת שלתות מרכזית, מפתח אולר עם שלט מובנה לנעילת/סגירת דלתות חשמלי וכפתור נפרד לנעילת/פתיחת תא המטען (שהיה גדול ומרווח).
בגלגל ההגה יש שליטה על הרדיודיסק המקורי המובנה בקונסולה והמכונית מצוידת גם בקרוז קונטרול (של השתמשתי בו כלל) ובמחשב דרך עם כל נתוני הנסיעה הרגילים והמוכרים.
מרווח הרגליים מספק אם כי אנשים גבוהים במיוחד יאלצו להסיט אחורנית המושבים הקדמיים מה שיקטין המרווח לנוסעים מאחור.
בסה"כ נהגתי כ 1000 ק"מ במכונית והלואי והיא גם תיובא ארצה:
http://www.automotoportal.com/media/...61026006.1.jpg
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק  
הגב עם ציטוט