צפה בהודעה יחידה
ישן 05-09-08, 18:59   #4
student
Senior Member
 
האווטאר של student
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
הרכב הנותן (החי) צריך להיות כבוי. מצבר תקין יניע רכב אחר וגם את עצמו בלי בעיה. זה גם מונע בעיות ברכב החי.

פלוס מהרכב המת אל הפלוס של הרכב הנותן.

מינוס מהרכב החי אל נקודת הארקה במנוע של הרכב המת (בורג בולט מהמנוע, מתיבת ההילוכים או נקודת הארקה ידועה). המטרה היא שהכבלים לא יהיו קרובים אחד לשני. אם לא יודעים על מה מדובר אז מינוס חי אל מינוס מת.

חובה כבלים איכותיים.

אסור שיהיה שום מגע בין הכבלים לבין עצמם.

לרוב בחיבור המינוס יהיה ניצוץ קל.

להניע את הרכב המת.

הניתוק הוא בסדר הפוך לחיבור ולהקפיד שלא יהיה שום מגע בין הכבלים. לא מזיק ללבוש כפפות עבודה.
student מנותק   הגב עם ציטוט