צפה בהודעה יחידה
ישן 03-09-08, 22:55   #1
YOSI-BR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: ELX ספייס
הודעות: 169
מד חום מנוע בספייס.

היום לאחר נסיעה מהדרום לירושלים וחזור, חזרתי לבית, כיביתי את הרכב ולאחר 20 דקות סובבתי את המפתח סיבוב אחד בלי סטרטר ושמתי לב שהחום מנוע עלה מעל החצי בשתי פסים ומייד המאוורר התחיל לעבוד במהירות. יש לציין שלפני חודש הוחלף טרמוסטט חדש,כמו כן לפני שבועיים החלפתי מיים ברדיאטור (פארפלו מוכנים לשימוש) כולל ניקוז אוויר.יש לציין שאף פעם החום לא עובר אצלי את החצי.
מסקנה שלי- אני חושב שישנה בעייה בספייס באופן כללי (ואני מקשר את העניין לראש מנוע שהיה לסטודנט למרות שטיפל ברכב שלו מצויין) שכאשר אתה מוציא מפתח מהסוויץ, המאורר מפסיק לעבוד בתוך כמה שניות בלא קשר האם האוטו חם או לא, (בשונה מרכבים אחרים שהחזקתי, שהמאורר היה עובד לפעמים שלוש ארבע דקות עד שהאוטו מתקרר) ומה שקורה לטווח הארוך הוא פוגם בראש מנוע.
אשמח לתגובות מהחברים.
YOSI-BR מנותק  
הגב עם ציטוט