צפה בהודעה יחידה
ישן 29-08-08, 04:23   #7
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
מאד מעניין.
אצלי אני מרגיש הבדל ניכר בין שימוש בD ללא E לבין שימוש בD עם E.
בעיקר בנסיעות עירוניות, עם יתרון לא רע למצב E בחיסכון בדלק.
אז נכון, התאוצה יותר איטית, אבל אני לא לוחץ את הדוושה עד הסוף בשביל להאיץ מהר, אלא מאיץ על סל"ד של 2000-2200 וזה מספיק לחלוטין בעיר, שבכל מקרה עוד 500 מטרים מגיעים לצומת/רמזור/כיכר הבא.
במצב D רגיל, גם לחיצה עדינה על הדוושה מעלה את הסל"ד באופן דיי דרסטי וכמובן מאיצה מהר יותר, אבל ללא כל צורך.

אישית, אצלי, הE מופעל כל הזמן.
ניסיתי לאחר שנאמר לי שהE לא פרקטי בעיר לנסוע מיכל מלא בלי הE. התוצאה הייתה בערך 100KM פחות למיכל, ככה שאכן הE עושה את תפקידו.
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט