צטט:
במקור פורסם על ידי רקובי
נראה לי שהרכב פשוט לא אוהב לנסוע הרבה. הוא התרגל לחניה 
גש למוסך לאבחון בכ"ז, הרי התקלה לבטח תחזור.
עדיף לטפל כשאתה לא תלוי בגרר, ולא בלחץ כי הרכב לא נוסע -מאשר בשיא הלחץ ובפזיזות.
|
------------------------- עידכון -------------------------
אז ככה
הבעיה כמו שאמרת חזרה והרכב לא החזיק מעמד.
לקחתי את הרכב למוסך של קרוב משפחה,ללא בדיקת מחשב הבנו שיש בעיה בקוויל,2 פלאגים לא נונתים ניצוץ לקיוויל כאשר הרכב מגיע לטמפרטורה הממוצעת שלו,החלפנו כבלים ולא עזר החלפנו קוויל גם זה לא עזר החלטנו שנעשה בדיקת מחשב.לקחתי את הרכב בהמלצתו של רפי ליין לדוד מSOS באשדוד.
הרכב חובר למחשב והתשובות אינן משמחות,יש בעיה בקוויל ויש בעיה במחשב הרכב.
דיברתי טלפונית עם אייל נווימן על פי המלצות שראיתי בפורום,בחור חביב שנתן לי תתשובות לכל הבאלגן שקרה ברכב.
מסתבר,הבחור שקניתי ממנו ת'רכב החליף לפני כחודשיים פלאגים חדשים NGK הפלאגים אינן תואמים לפיאט(לפי הוראות הייצר) מה ששרף את הקוויל והקוויל שרף את המחשב.
כרגע הרכב נמצא במעבדה של אייל בראשון לציון ואת התשובות ועלות הטיפול אני יפרסם מחר שאביא את האוטו חזרה .
מה שהוא אמר לי שצריך להחליף 100 אחוז זה את המחשב 1600 ש"ח שהבנתי שזה יחסית זול ואת הפלאגים לפלגים תואמים של פיאט בקשר לקוויל הוא צריך לבדוק.
בקשר לתשלום בעל הרכב הקודם(שכן שלי) ישלם את עלות התיקון
מחר אני יעדכן מה נסגר סופית עם הרכב....