|
1. אם אני זוכר נכון - אז הממוצע הארצי הוא 17,000 ק"מ לשנה
2. השכרה אומר חברת השכרה.
3. לגבי הרכב הספציפי - יש לו קילומטרז' לא מבוטל (אבל זה לא מה שמטריד אותי למען האמת, לפונטו שלי משנת 98' יש למעלה מ-240,000 ק"מ על המנוע המקורי, ולאונו שלי יש 205,000 ק"מ על המנוע המקורי) אבל הבעיה הגדולה היא העבר שלו.
סביר להניח שהוא היה בחברת ההשכרה כשלוש שנים, והאינטרס שלהם הוא למזער הוצאות - ככה שבטיפולים הם חסכו והשתמשו בחלפים הכי זולים שיש, ודחו טיפולים עד כמה שאפשר כי הם מוכרים את הרכבים האלה (אחרי שהם נקנו בהנחה) מהר מאוד.
וחלפים זולים יכולים לגרום לנזק מצטבר שגם אם הוא לא נראה לעין כרגע - יום אחד הוא יצוץ (בדמות ראש מנוע אכול למשל, או מערכת חשמל שעברה אילתורים וכו').
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
|