צפה בהודעה יחידה
ישן 19-08-08, 09:29   #3
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
מאוד חבל שאין ברכב שלי מערכות בטיחותיות כלשהם כמו כריות אוויר ו- ABS (הגה כח לא מפריע לי), אז אתה מחפש רכב בלי מערכות בטיחותיות?

תישאר עם האונו, לא מזמן קנית אותה וגם עשית לה טיפול צבע יסודי...
stio מנותק   הגב עם ציטוט