|
1. אנשים פרטיים יכולים לעשות נזק לרכב אך לא יעשו. ההבדל הוא שאדם פרטי שומר על הרכב כי אח"כ הוא לא רוצה להשקיע על תיקונים, בעוד שאדם שמשכיר רכב קורע לו את הצורה, כנ"ל נהגי הליסינג, כי הריי זה לא רכב שלהם.
אני שירתתי 3 שנים בצבא ששם היו מכוניות ליסינג של החברה הגדולה בישראל. בוא נגיד שמי שיקנה את המכוניות האלה מאוד יצטער, הם שחוטות ללא יוצאות מהכלל.
2. אתה לא צריך לבצע 2 בדיקות, זה מיותר. ניגשים למכון אמין ומקצועי שאתה בוחר, משלמים כ- 450 ש"ח על הבדיקה, אח"כ ניגשים עם הטופס למוסך מורשה לקבלת הצעת מחיר על התיקונים בלבד. אם המוסכניק במוסך ירצה להעיף מבט על מכלול כלשהו זה לא נקרא עוד בדיקה, ומוסכניק אמין לא יגבה על זה עוד כסף.
במכון יכולים לשער את הוצאות התיקונים אך זה לא מדוייק בכלל ואין על מה להסתמך על זה.
3. אפשרי, עדכון יוצא בראשון לכל חודש, לגבי מחיר בסביבות 40 ש"ח.
|