|
הוא לא גודש והוא לא נותן את אותו אפקט כמו סופרצ'רג'ר או טורבוצ'רג'ר. זה פשוט קומפרסור חשמלי שמחובר לפלוס ומתחיל לעבוד בטורים מסויימים, הוא מחובר לצינור היניקה ומוסיף לכמות האוויר שהמנוע שואב המאטמוספירה. יש לו גוף קירור עדין וחשמלי ככה שהאוויר יהיה בטמפ' יותר נמוכה ממה שיש בחוץ. בקיצור - פילטר אוויר פתוח משודרג. למנוע של ה-HGT זה יכול דווקא להוסיף מבלי לגרום נזק ובלי שינויים מיוחדים בחלקי מנוע. לא יודע אם שווה כלכלית יחסית לתמורה שזה ייתן.
|