|
סטס בתקציב שלך, ואחרי שכבר טיפלת בחמצן ששואב המנוע, תלך לכיוון הדלק. משאבת דלק לביצועים ומזרקים יותר גדולים עם צינוריות דלק כמובן מתאימות, יגרמו לשינוי של עד 15 כ"ס במקרה של מנוע תקין. חוץ מזה במנוע של HGT קשה להוציא יותר ב- 7000 ש"ח. אגב, קיט טורבו (טורבו צ'רג'ר) לHGT כולל כל החלקים (אינטרקולר, מחזקים, צינורות סילקון....) מגיע ל 25000 ש"ח ונותן בוסט של עד 100 כ"ס (תלוי במגדש) בסל"ד נמוך ממה שאנחנו רגילים לקבל מהHGT.
|