צפה בהודעה יחידה
ישן 02-08-08, 23:22   #9
YOSI-BR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: ELX ספייס
הודעות: 169
סוג המיים

צטט:
במקור פורסם על ידי student צפה בהודעה
במיים אתה מתכוון לנוזל קירור מסוג פאראפלו - נכון ?

על הרדיאטור עצמו בצד ימין שלו יש בורג לבן בולט - זה מה שאתה מחפש.

תכין מינימום של 5 ליטר נוזל. במערכת ריקה לחלוטין נכנסים 4.2 ליטר. המהדרין ביותר גם נותנים סטרטר ועוזבים מיד (מיד אחרי הריקון ולפני המילוי) כדי שיצאו יותר מים מהמנוע והצנרת למרות שזה גם גורם לכניסת הרבה אוויר.

לאחר מילוי המים וסגירת הפקקים צריך לתת קצת למנוע לעבוד עם מכסה מיכל עיבוי פתוח. תיזהר לא לאבד את המיכסה ושלא ייפול לכיוון הרצועות.

את הריקון יש לעשות על מנוע קר יחסית (כלומר לא חם רותח אחרי נסיעה) אבל מספיק חם כדי שהטרמוסטט יהיה פתוח.


אגב לגבי החלפת טרמוסטט בלי ריקון המערכת לפני זה - אם פותחים את צינור המים אז כמובן שיזלו הרבה מים על הגיר והמנוע וזה לא אידאלי אבל במו עייני ראיתי איך עושים את זה במוסך ואחרי זה שופכים קצת מים מזוקקים לשם שטיפת הגיר מנוזל הקירור שנשפך עליו.
כמובן אני מדבר על פארפלו מוכן שקניתי לא צריך לשבור את הראש איך למהול אותו וכו'.לגבי שפיכת המיים בהחלפת הטרמוסטט אז לידיעתך, לא נשפך לי אפילו טיפת מיים,כאשר פתחתי את הטרמוסטט הישן ישר העליתי את הצינור כלפי מעלה ואולי זה מה שמנע את שפיכת המיים.
הבעיה היא שיש לי שלוש ליטר אולי אני ישתמש קצת ממה שאני מרוקן כי עד שאני יהיה בפעם הבאה בחנות חלפים אני מפחד לא לעשות נזק מהמיים הרגילים ששמתי (בערך ספל וחצי) מה אתם אומרים מה עדיף?
YOSI-BR מנותק   הגב עם ציטוט