במיים אתה מתכוון לנוזל קירור מסוג פאראפלו - נכון ?
על הרדיאטור עצמו בצד ימין שלו יש בורג לבן בולט - זה מה שאתה מחפש.
תכין
מינימום של 5 ליטר נוזל. במערכת ריקה לחלוטין נכנסים 4.2 ליטר. המהדרין ביותר גם נותנים סטרטר ועוזבים מיד (מיד אחרי הריקון ולפני המילוי) כדי שיצאו יותר מים מהמנוע והצנרת למרות שזה גם גורם לכניסת הרבה אוויר.
לאחר מילוי המים וסגירת הפקקים צריך לתת קצת למנוע לעבוד עם מכסה מיכל עיבוי פתוח. תיזהר לא לאבד את המיכסה ושלא ייפול לכיוון הרצועות.
את הריקון יש לעשות על מנוע קר יחסית (כלומר לא חם רותח אחרי נסיעה) אבל מספיק חם כדי שהטרמוסטט יהיה פתוח.
אגב לגבי החלפת טרמוסטט בלי ריקון המערכת לפני זה - אם פותחים את צינור המים אז כמובן שיזלו הרבה מים על הגיר והמנוע וזה לא אידאלי אבל במו עייני ראיתי איך עושים את זה במוסך ואחרי זה שופכים קצת מים מזוקקים לשם שטיפת הגיר מנוזל הקירור שנשפך עליו.