צטט:
במקור פורסם על ידי yaniv hgt
אני יכול להדריך אותך ברעיון הכללי..
אמנם יש לי hgt אבל העיקרון דומה. דבר ראשון עליך לפתוח את פקק מיכל העיבוי. לאחר מכן פתח את הצינור התחתון שמחובר לרדיאטור כדי לאפשר למים לצאת. כמובן שעליך לדאוג לכלי קיבול שיקלוט את הנוזל (נוזל קירור מאוד רעיל ). לאחר מכן חבר את הצינור חזרה והתחל למלא את מערכת הקירור. אני לא יודע כמה פקקי ניקוז יש אצלך אבל אצלי יש 2. אחד על הרדיאטור ואחד על צינור המים שיושב בקיר האש.עליך למלא מים כאשר הפקקים הללו פתוחים. לאחר שיפסיקו לצאת בועות אויר מהפקקים עליך לסגור אותם, ולמלא את המערכת עד סימון הmax במיכל. הנע את הרכב והמתן עד שתשמע את המאוורר נכנס לעבודה. כבה את הרכב תן למנוע להתקרר מספר שעות ובדוק אם חסר נוזל. השלם את החסר וסיימת.
בהצלחה.
|
התהליך בספייס ה"רגילה" זהה למה שתיארת.. גם שם יש שני פקקי ניקוז.